„Pro kompletní změnu identity jsme se rozhodli, protože dosavadní design už nedokázal dostatečně reprezentovat kvalitu a pestrost surovin, které doručujeme našim zákazníkům,“ říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.
„S naší paní (dívka v původním logu) jsme byli spokojení, ale svoje si už odpracovala a nyní ji čeká zasloužený důchod. Nová značka lépe reprezentuje cíle, ke kterým má Svět plodů nakročeno,“ glosuje Tomáš Hofman, spolumajitel a nákupčí v jedné osobě.
„Stěžejní je pro nás variabilita konceptu. Svět plodů není o jednom produktu, ale naopak o celé škále pestrých chutí, vůní a barev, a my jste chtěli, aby na naše zákazníky tato pestrost dýchla na první pohled,“ popisuje Kamila Zavadilová, která se stará o komunikaci Světa plodů.
„Pro logo firmy proto nebylo výrazné písmeno ‚S‘ v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen ‚Svět plodů‘, ale také ‚skvělý‘ či ‚super‘. Samotný emblém má tvar lískového oříšku, odkazujícího k produktům Světa plodů, a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol,“ říká Markéta Oličová z Rency, která na projektu pracovala.
Celá identita se skládá z několika stavebních prvků. Symbolické ‚S‘ ve tvaru lískového ořechu doplňuje typografické logo (ručně tvořený script). Na to navazuje pestrá paleta barev pro různá použití a celý koncept propojuje hravá práce s texty a ilustracemi. Nejdůležitější je variabilita celé identity. „Nechtěli jsme něco tak rozmanitého, jako jsou plody přírody, uzavřít do technického rámce. Identita je variabilní, s pravidly, které umožňuji být velmi kreativní a komunikovat vtipně a s nadsázkou,“ doplňuje za Rency Radek Holík.
V krátkosti jsme vám představili, jak bude Svět plodů nyní vypadat, a doufáme, že se vám budeme líbit! Přestože teď vypadáme jinak, to hlavní zůstává beze změny. Stále se soustředíme na to, abychom pro vás měli široký výběr surovin té nejvyšší kvality, protože za nás mluví suroviny.